Robot telefonic programari

Companiile cauta in mod constant modalitati de imbunatatire a interactiunilor cu clientii lor la telefon si sa reduca timpii de asteptare. De aceea va prezentam solutia noastra pentru interactionarea cu clientii dvs. fara efort printr-un sistem de robot telefonic online IVR cu tenologia NLP. Unul dintre aceste instrumente este IVR un sistem de raspuns vocal interactiv in care puteti comunica natural cu un robot dintr-un arbore personalizabil, transferuri de apeluri, inregistrare nelimitata a apelurilor si apasarea a diferitelor taste pentru a accesa informatii in timp real sau alte optiuni.

Instrumentul nostru va aduce beneficiile considerabile in economisrea timpului pentru clienti, furnizarea de raspunsuri rapide, posibilitatea de a reduce costurile prin scalabilitate. Gestionati cu usurinta toate operatiunile sistemului de centrala telefonica online prin istoric vizualizare apeluri si raporturi primite pe e-mail despre toate apelurile din ziua curenta.

Obiectivul aplicatiei noastre este de a oferi un instrument usor de utilizat si cu multe optiuni de personalizare pentru a permite oricarei persoane chiar si fara experienta tehnica sa beneficieze de avantajele acestui sistem la un cost redus.

Beneficii ale sistemului cu robot telefonic online inteligent

Fara cunostiinte tehnice

Unul dintre punctele forte al aplicatiei este accentul pus pe usurinta de utilizare. Sistemul este gandit sa fie utilizat de orice persoana fara cunostiinte tehnice, printr-un mod vizual de tip „Drag & Drop” pas cu pas pentru configurare.

Personalizare

Sistemul nostru nu necesita inregistrarea vocilor, poti modifica oricand vocea robotului si mesajele comunicate din arborele sistemului. Dispui de optiuni de mesaje personalizabile si sistem API pentru integrarea cu aplicatiile tale cum ar fi un CRM. Sistemul nostru ofera companiilor instrumente usor de utilizat pentru o experienta IVR exceptionala si inovatoare. Ne adresam tuturor companiilor mici, medii sau mari cu oferte pentru sistem personalizabile la numarul de minute vorbite, limbi vorbite, utilizatori, mesaje SMS si multe altele.

Tehnologia NLP

Aplicatia dispune de tehnologia procesarii naturale a limbajului (NLP) asigurand ca interactiunile cu clientii la telefon sa fie cat mai naturale si captivante. Prin intelegerea si raspunsul la modelele de vorbire umana, permite clientilor sa interactioneze cu sistemul IVR ca si cum ar discuta cu un agent la telefon. Acest lucru creste satisfactia clientilor, imbunatatind in ansamblu serviciul pentru clientii care va apeleaza.

Platforma este disponibila imediat si poate fi folosita fara cunostiinte tehnice avansate. Contacteaza-ne astazi prin formularul de contact mai jos, email sau telefonic si afla mai multe informatii despre acest serviciu.