CELE MAI AVANTAJOASE SOLUTII PENTRU COMPANIA TA

Centrala telefonica virtuala - Solutii VoIP

Ce este Voice over IP?

VoIP este o prescurtare de la „Voice over Internet Protocol”, ceea ce inseamna ca este o tehnica de transmitere a vocii folosind internetul. In loc sa foloseasca liniile telefonice traditionale, VoIP utilizeaza conexiunea la internet pentru a permite oamenilor sa vorbeasca la telefon.

De ce Voice over IP?

De ce să mă abonez la VoIP atunci când pe piață găsesc abonamente mobile mai ieftine, cu apeluri nelimitate?

Răspunsul nostru este cât se poate de simplu: Pentru serviciile suplimentare, cu valoare adăugată mare pentru afacerea ta.

Obiectivul nostru nu este să facem concurență operatorilor principali și nu sugerăm clienților noștri să renunțe la telefoanele mobile. Un abonament clasic de telefonie mobilă poate avea apeluri nelimitate, însă nu oferă toate facilitățile de care compania ta are nevoie.

O listă cu principalele avantaje oferite de serviciul VoIP ar fi:

  • Numar unic de apel cu posibilitatea de a prelua mai multe apeluri simultan.
  • Cozi de asteptare personalizate si redirectarea apelurilor in functie de apelant.
  • Dacă este proiectata corect, coada de așteptare nu va suna niciodată ocupat. Chiar dacă ai o singură persoană care răspunde la telefon, coada poate avea în așteptare oricâte apeluri dorești.

Interactive voice response (IVR)
Este un robot telefonic care poate redirectiona apelantul in functie de tasta apasata catre un departament sau altul

Inregistrare apeluri
Poti inregistra toate apelurile telefonice primite sau efectuate in functie de configurarea centralei telefonice pentru e evaluare ulterioara a calitatii convorbirilor si a cresterii calitatii serviciilor

Apel in conferinta
Organizarea de conferinte telefonice inclusiv cu utilizatori care lucreaza remote

Utilizatorii care lucreaza de acasa isi pot inregistra propriul numar de fix pe calculatorul de pe care lucreaza remote astefel incat pot fi disponibili pe numarul de interior de la birou

Centrala virtuala se poate integra cu un CRM usurand accesul la informatiile si istoricul persoanei care apeleaza

Se pot dezvolta module suplimentare in functie de cerinta clientului

 

Cum putem să te ajutăm? Scrie-ne acum!